Główna treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Pośrednik Pracy
Pośrednik Pracy
2 osoby – pełny wymiar
1. Zakres wykonywanych zadań (główne obowiązki):
a) pozyskiwanie ofert pracy poprzez bezpośrednie wizyty u pracodawców
b) udzielanie informacji o wolnych miejscach pracy
c) dobór kandydatów na konkretne miejsca pracy pod kątem zgodności ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego z wymaganiami miejsca pracy oraz sugestiami pracodawców
d) udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia
e) udzielanie informacji pracodawcom o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą pracy
f) inicjowanie i organizowanie giełd pracy
2. Wykształcenie:
średnie, wyższe – wskazane kierunki: pedagogika socjalna, ekonomia, administracja
3. Wymagania niezbędne:
a) licencja pośrednika pracy
b) znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
c) bardzo dobra znajomość obsługi programu PULS w aplikacji pośrednictwo
d) doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym charakterze
e) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna) i innych urządzeń biurowych
4. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność nawiązywania kontaktów
b) umiejętność tworzenia i wykorzystania informacji
c) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
5. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument potwierdzający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) kopie świadectw pracy
f) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Legionowie, pocztą elektroniczną na adres: wale@praca.gov.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres urzędu: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko pośrednik pracy w terminie do dnia 19/12/2005r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Dodatkowe informacje udziela: Elżbieta Dąbrowska pokój 306, tel. 774-22-88
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Legionowie
(www.bip.pup.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późń. zm.).
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Adam Podemski, data: 06.03.2014 r., godz. 11.33 |
Ostatnia aktualizacja: |
Adam Podemski, data: 06.03.2014 r., godz. 11.33 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
06.03.2014 r., godz. 11.33 |
Adam Podemski |
Dodanie strony |