Główna treść strony
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starszy referent ds. rejestracji
1 etat - pełny wymiar
1. Zakres wykonywanych zadań (główne obowiązki):
a) udzielanie informacji, wyjaśnień z zakresu przepisów prawnych regulujących działalność urzędu
b) wydawanie odpowiednich formularzy i instruowanie o sposobie ich wypełniania
c) rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sprawdzanie dokumentacji złożonej przez bezrobotnego: świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów wystawionych przez pracodawców)
d) wypełnianie formularzy ubezpieczeniowych dla osób bezrobotnych
e) bezpośrednia obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
f) wprowadzanie danych do bazy danych
g) znajomość szczegółowego trybu postępowania w sprawach „Pomocy dla repatriantów”
2. Wykształcenie:
średnie – wskazane: administracja
3. Wymagania niezbędne:
a) minimum 1 rok pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku
b) umiejętność nawiązywania kontaktów
c) umiejętność tworzenia i wykorzystywania informacji
d) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
e) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczty elektronicznej) i innych urządzeń biurowych
4. Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
b) znajomość ustawy o świadczeniach przedemerytalnych
c) znajomość ustawy o repatriacji
d) bardzo dobra znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
e) bardzo dobra znajomość programu PULS – (w szczególności w aplikacji FO)
5. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument potwierdzający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) kopie świadectw pracy
f) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Legionowie, pocztą elektroniczną na adres: wale@praca.gov.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres urzędu: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko starszy referent ds. rejestracji w terminie do dnia 19/12/2005r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Dodatkowe informacje udziela: Elżbieta Dąbrowska pokój 306, tel. 774-22-88
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Legionowie
(www.bip.pup.powiat-legionowski.pl) oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późń. zm.).
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Adam Podemski, data: 06.03.2014 r., godz. 11.35 |
Ostatnia aktualizacja: |
Adam Podemski, data: 06.03.2014 r., godz. 11.35 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
06.03.2014 r., godz. 11.35 |
Adam Podemski |
Dodanie strony |